First things, first - Olen lõpusirgele jõudmas raamatuga "Kusagil lennata" (oli vist see ta nimi, not sure about it). Raamatu kohta võiks öelda, et seda oli kõvasti raskem lugeda kui Murakami - Kafkat, aga seda vaid alguses. Algus oli nagu sandbox süsteem, kõik visati sulle korraga, ette ja siis hakkas kuhugi liikuma, tegelased kirjeldati korra ära oma 10 ja siis nii ta jäigi, kõigile anti nimi aga paljud nimed on/olid väga sarnased ja üks tegelane kasutas oma aliast, mis tõttu temast kirjutati mitme nimeall - confusing. Mis? kus? kes? olid pidevad küsimused seda lugedes ja seega tuli ikka, ette kus keerasin korra lehe tagasi, et olla kindel kes see neist siis tegutseb. Peale oma 200 lehte oli pilt lõpuks selge. Tegelastel teen lõpuks vabalt vahet, sest kõik on pmst teind midagi millega nad mulle meelde on jäänud, mitte ei ole lihtsalt sarnased nimed kellest vaid räägitud korra ja tegevus kohast on ka lõpuks kena pilt ette saanud. Tegevus käib seal toredalt, on linnaosa ja siis öeldakse tänava nimi, selle asemel, et öelda, et selle baar'i/hotelli kõrval tänavas või ületee. Kogu see jama suutsid mind vahepeal nii hajameelseks teha, et kui sattusin selle peale mõtlema ja pesema minema siis suutsin shampooniga keha pesta ja pidin hakkama seebiga pead pesema.
Selle raamatus käideltav teema tuletas meelde kuidas vanasti kui laps haiget sai siis loeti talle salmi ja puhuti peale või tehti väike musi valutavale kohale, ja sellega oli valu üldiselt läinud. Seega üritasin korra seda meelde tuletada aga mis mul sellest välja tuli ei olnud midagi eriti normaalset (Varesele valu, harakale haigus, musta kassi saba, pruuni lehma taha. --- lolololol WUT? oli minu reageering kuid tõesti no ei tulnud meelde kuidas see tegelt käis).
Kool - zomfg, mul hakkas tund kooli ühe kõige... (hmm whatshammacallit) ...ebameeldivama õpetajaga üldse. Nii palju kui mul temaga varem kokku puudet olnud on siis ta on kõige vastikum õpetaja keda ma tean, ta olek on lihtsalt selline. Tal on nagu üli-mega-super üleolev oleks kõigi suhtes ja tal on kinnis-idee, et windows XP on parim ja 7 on ripoff. Temaga varasemal suhtlemisel oli meil korra teema video formaat selle convertimine ja video töötlus programmid. FFS ta teeb mingi üli juust kaameratega koguaeg mingeid videosi (ta ise kinnitas ka, et juust kaamera lol) ja siis ainus kõlblik video töötlus programm maailmas on madafacking WINDOWS-MOVIE-MAKER, how the fuck is that possible????
Aga jahm, nüüd hakkasid mul temaga tunnid "Suhtlemis treening", esimese asjana lendasin sinna ja küsisin kas mul on hinne olemas või saab ta mulle selle panna, sest võin näidata, et mul on see aine läbitud. Selle peale ütles ta, et tema on ainus kes siin koolis seda ainet teeb ja mina pole tema tunnis varem olnud. (wut? noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, ma pean tõesti siis uusti aine läbima?). Anyways asi lõppes sellega, et ta andis mulle võimaluse väljapaista väheke, et siis hinnata kui palju ma pean tööd tegema tema tunnis. Olin siis aktiivne ja mängisin talle kõik kaardid ilusti kätte. (Kui tal oli vaja näidet sellist tuua mida teiste peal veel ei saanud või seletust saada millegi kohta, siis ilma, varasema kokkuleppeta võtsin asja enda peale ja muutsin oma hoiakuid ja asjade paigutust selliseks, et tal oleks mu peal näida tuua ja andsin seletusi hoiakute, territooriumite märgistamise jne. kohta kui küsimus tekkis [no dawgs, just peeps - territooriumi märgistamine, mina märgistasin oma ala sellega, et võtsin teistest silm nähtavalt eemal oleva koha, et näidata, et ei soovi mingit idikat enda juurde ja panin oma koti enda lähedale mis näitas ala kus mina laian, still-in-actuality-its-a-pissing-contest]). Anyways tunni jooksul sain õpetajat paremini tundma ja leidsin, et hoolimata oma ülimalt ebameeldivale iseloomule oleme me temaga ülimalt sarnased. Sammuti sain veenduda kust tema iseloom/hoiak tuleb. Aine on suhtlus treening, aine läbiv teema on inimeste mõjutamine ja ta töötab psühholoogina, FO SHO, et tal on "väike" god-complex, i felt it comin, when i was still fixin people for fun, but surpressed it. Tegelikkuses joovastusin ma selles jõus päris kenasti aga see ei tähenda, et ma kunagi oleks kontrolli kaotanud või halval eesmärgil seda kasutanud. Ja ma olen muidugi selle taaskordselt tahaplaanile jätnud, pole inimesi kellega jaurata, enda klassis olevaid inimesi väheke suunan vahest, but we all do that.
That brings us to next topic - Mul on selline tund nagu praktiline füüsika, ffs õpetaja on majorly-over-weight-guy, mille vastu mul poleks väga midagi kui ta oleks oma alal edukam, edukad võivad endale lubada olla nii paksud kui tema on, i mean hes like OBEEESE, näiteks Comic-book guy simpsonitest, täis nerd, joonistab koomikseid, teeb review'si ja on vägagi edukas selles kõiges - go a hed comic-book-guy be obese if you want, no prob. Aga jahm, tegelt mul pole inimeste suuruste vastu midagi, lihtsalt see vana ei oska õpetada või lihtsalt ei õpeta, ta peaks meile andma robootikat, esimesed ma ei tea mitu tundi oli mõttetu pläma, siis tuli algselt asjalik aga peale 1-tundi täiesti mõt(ttttt)etu, iga päev muud ei kuule kui transistor, TranSistor, tRaNsisTor jne. ja siis jõudsime controller moodulite jt. asjade juurde go sensors and other 1960 futu stuff. Aga klass jaotati rühmadeks, mina sattusin rühma 2 klassi kõige vaiksema tüübiga, üks on lihtsalt mõtetu jorrs kes ei viitsi sittagi teha ja käib harva kohal, teine on pisike väga endasse tõmbunud tüüp, kes küll vastab kui küsid aga ise sulle midagi öelda ei julge, isegi kui see on "ma kirjutasin ära, vaata kas sobib" või midagi taolist. Tüüp istub koguaeg klassis JOPE seljas ja kurguauguni kinni tõmmatud. Õnneks on nagu mingi sügis jope mitte paks talve oma, but still - lol wut? nagu, pole ennist nii ebakindlat inimest näind, et selleks, et end mugavalt ja turvaliselt tunda ei võta jopet ka ära siseruumides. Aga kuna mu rühmas oli 1 kes ei räägi, 1 kes ei käi kohal/ei tee midagi ja mina kes heameelega jätaks asja tegemise ja juhtimise nende hooleks, sest kui ma nende eest asja ära teen siis nad ei õpi midagi juu. Anyways, 1 neist ei liigutanud, 1 neist ei julgenud liigutada ja seega ei jäänud muud üle kui võtta vihatud-liidri-positsioon enda kätte... ...taaskordselt (üldiselt grupid kuhu ma satun ja kellega ma pean tööd tegema ei suuda funktsioneerida, kohe kuidagi mitte või kui nad vähegi liiguvad siis nad liiguvad vales suunas ja kuna minu hinne on ka arvel siis ei jää muud üle kui nendest üle sõita, kuigi nad on selle üle muidugi alati väga õnnelikud... ...motherfuckes). Igatahes mõtlesin siis meie grupi töö välja, seletasin lahti ja lasin vaiksel poisil kirja panna. Täna pidime seda esitama, seega lendasin klassi ette seletasin kena valju selge häälega ära mis see on mis see teeb ja utsitasin küsimusi esitama (sest nad pidid seda tegema aga ei olnud võimelised eriti), küsimustele vastasin ilusti ära, kui õpetaja leidis, et mu süsteemis võib tekkida tänu mingisugusele tegurile viga (ta mõtles tükk-tükk aega ennem kui koperdas 1 võimaluse otsa nii, et WIN), siis mõtlesin kiirelt välja lahendus scripti selle jaoks - woo go me!
Teiste leidlikud ideed lasin ma põhja (bwahahhahahahah - 2:0 minu kasuks), teised olid sunnitud oma ideid tutvustama ja seal arutleti päris palju selle üle aga kõik arutlused nende ideede üle olid alati väga mööda, seega nende "heaolu" pärast, võtsin suuresti üleklassi sõna lastes iga teise grupi idee põhja. IN YOUR FACE FUCKERS, kõigepealt said nad kõik näkku kooli kõige ebameeldivamalt õpetajalt ja siis julgesid esitada klassi ees ideid mis olid vigased ja out of place. Muidugi ma ei lasknud need aint põhja vaid seletasin neile ära kuidas saaks selle viga vältida ja kus oleks õige kohta asja kasutamiseks.
Oleks vist tegelikkuses õige ära märkida, et grupi töö oli võta 3 moodulit kontroller, sensor ja user interface moodulid, kasutada infrapuna kaugust mõõtvat sensorid ja siis väljastada infot 3-eri värvi LED'iga ja pisikese Display'ga. Blokk-struktuurid said kirja pandud, järgmine kord läheb vist koodi kirjutamiseks.
Aeg vist lõpetada, viimasel ajal tundub, et ma olen tagasi parimas konditsioonis. Mõtte kiirus on väga hea, asjade lahti mõtestamine toimib korralikult kiiresti, loogika möllab ennenägematult võimsalt ja sõrmed on vana max speedi ületanud täiega.
Ainus mis kurta võib on vast see, et on nohu (kasutan nohurohtu, am actuly taking care of my self lil bit) ja vana arm ei anna rahu. (do i smell love? no, no you dont, it's just the tree that backstabed me, in hes defence i can say you fell on his knife, he didn't actuly stab you).
PS. Selle ülimalt üleoleva õpetajaga suhtlemine on nagu big challenge, you cant BS the BS'er. Selle välja kutse peale mõeldes ei tule muud pähe kui, et see on sutsiidne, kuid siiski miski selle juures on ülimalt ahvatlev ja kuna avalikku challenge'it pole ja kõik jääb varjudesse siis ---

I shall call this picture sir-feeling-challenge-accepting-meme/pic! Good day sir.
No muidugi mõttekiirus ja analüüsivõime heas vormis, kui sa vabal ajal tegeled selliste asjadega, mis neid arendavad ja töös hoiavad. ;)
ReplyDeleteMnjah, viimane kord kui ma raskema mõtte töö väheke kõrvale panin oli suht masendav, peale natukest aega sa tunned kuidas mõistus nüristub. One of the worst feeling in the world, i should say so.
ReplyDelete